USCIS, 21 Mayıs 2026’da yayımladığı politika memorandumunla ABD içinden Green Card başvurusunu fiilen kısıtladı. Türkiye’den gidenler ne yapmalı?
Etiket: H-1B Green Card
USCIS’in 22 Mayıs 2026 tarihli politika memorandumu, ABD’de geçici statüde bulunanların Green Card başvurusunu kendi ülkelerinden yapmasını zorunlu hale getiriyor. Türkiye’den gidenler için kritik detaylar burada.
USCIS, 22 Mayıs 2026’da yayımladığı politika memorandumuylaABD içinden yapılan Green Card başvurularını fiilen zorlaştırdı. Türkiye’den gidenler için ne değişti?
USCIS’in 22 Mayıs 2026 politika mektubu, ABD’deyken Green Card başvurusu (I-485) yapanları doğrudan etkiliyor. Türkiye’den gidenler için ne değişti?


