USCIS, 21 Mayıs 2026’da yayımladığı politika memorandumunla ABD içinden Green Card başvurusunu fiilen kısıtladı. Türkiye’den gidenler ne yapmalı?
Etiket: I-485
USCIS’in 22 Mayıs 2026 tarihli politika memorandumu, ABD içinden Green Card başvurusunu fiilen “istisnai bir ayrıcalık” olarak yeniden tanımladı. Türkiye’dekileri de yakından ilgilendiriyor.
USCIS’in 22 Mayıs 2026 tarihli politika memorandumu, ABD’de geçici statüde bulunanların Green Card başvurusunu kendi ülkelerinden yapmasını zorunlu hale getiriyor. Türkiye’den gidenler için kritik detaylar burada.
USCIS, 22 Mayıs 2026’da yayımladığı politika memorandumuylaABD içinden yapılan Green Card başvurularını fiilen zorlaştırdı. Türkiye’den gidenler için ne değişti?
USCIS’in 22 Mayıs 2026’da yayımladığı politika memorandumu, ABD’deyken Green Card başvurusu yapmayı fiilen kısıtlıyor. Türkiye’den gidenler için ne değişti?
USCIS, 21 Mayıs 2026’da yayımladığı politika memorandumuyla ABD içinden Green Card başvurularını kısıtladı. Türkleri doğrudan etkileyen bu karar ne anlama geliyor?
USCIS, 21 Mayıs 2026’da yayımladığı politika memorandumyla ABD içinden Green Card başvurularını “olağanüstü hâl” kapsamına aldı. Türkiye’den gidenler için ne değişiyor?
USCIS’in Mayıs 2026 politika memorandumu H-1B ve L-1 çalışanları için kritik bir istisna içeriyor; DV-2026 Green Card piyangosunda ise 30 Eylül son tarihi yaklaşıyor.
USCIS, 21 Mayıs 2026’da yayımladığı politika memorandumuyla ABD içinden Green Card başvurusunu “olağanüstü bir ayrıcalık” olarak tanımladı; bu gelişme ABD’deki Türkleri doğrudan etkiliyor.
USCIS, 21 Mayıs 2026’da yayımladığı politika memorandumuyla ABD içi Green Card başvurularını fiilen “olağanüstü bir ayrıcalık” olarak yeniden tanımladı; bu gelişme ABD’deki Türkleri yakından etkiliyor.








